25 października 2017

#105 Podsumowanie IV edycji Wielkiej Wymiany Książkowej – stosik


IV edycja Wielkiej Wymiany Książkowej organizowanej przez Magdę z bloga Save The Magic Moments oraz Dagmarę znaną jako Socjopatka dobiegła końca. Wszystkie książki już do mnie przyszły, więc czas się pochwalić stosikiem. Udało mi się wymienić dziewięć książek, z czego jestem bardzo zadowolona. Sama akcja tak mi się spodobała, że na pewno wezmę udział w kolejnej edycji. :)



  • od Gosi Szczep dotarła do mnie „Lala” Jacka Dehnela – czaiłam się na tę książkę od dawna, słyszałam o niej wiele dobrego, mam więc nadzieję na kawał dobrej POLSKIEJ literatury
  • od Eweliny Krupy otrzymałam „Ulissesa z Bagdadu” Erica-Emmanuela Schmitta, autora, którego twórczość chciałabym bardziej poznać już od dawna, ale jakoś mi z nim nie po drodze; w ogóle to dla mnie jakiś fenomen, ale Schmitta na wymianie było na pęczki :)
  • z Czytalskim wymieniłam się na „Pachnidło” – jeden z tytułów książek, które zostały w cieniu ekranizacji; wydaje mi się, że wersji filmowej jakimś cudem nie oglądałam, dlatego z pewnością najpierw przeczytam, a potem nadrobię film
  • z Minimalną dogadałam się na „Mistyfikację” Harlana Cobena – tak jak kiedyś mówiłam, Cobena muszę stanowczo nadrobić, i to jest krok w tę stronę ;)
  • u Socjopatki wypatrzyłam dla siebie „Chłopca z Aleppo, który namalował wojnę” – dość świeżutką książkę, która zainteresowała mnie już samym tytułem; ostatnio bardzo ciągnie mnie do książek, które ukażą mi jakiś kawałek świata, fragment rzeczywistości, którego ja nie znam
  • Diana wysłała mi „Na pastwiska zielone” Anne B. Ragde – trzecią część sagi rodziny Neshov; czytałam tylko jedną, ale mam drugą, więc jeśli była okazja, to czemu nie wziąć i trzeciej?; jak przeczytam, to dokupię jeszcze czwartą, i zapewne będzie to jedna z niewielu serii książek, które skończę... :)
  • z infinifable zamieniłam się na „Okradzioną z życia” Morgane Seliman – książkę z serii, która też mnie ciekawi, ale na razie żadnej nie czytałam; to, z tego, co się orientuję, często wstrząsające opowieści, które wydarzyły się naprawdę, a że ostatnio ciągnie mnie właśnie do szeroko pojętej literatury faktu, to nie mogłam przejść obojętnie
  • od Magdy przyszła „Siódma dusza” Andrzeja Wardziaka – autora, którego poznałam w tym roku za sprawą dylogii o zombiakach, więc stwierdziłam, że chętnie przeczytam jeszcze jakąś jego książkę
  • a poczytne wymieniła ze mną „Dotyk” Claire North – tytuł obił mi się o uszy, opis zaintrygował, więc na nią postawiłam, ot, cała historia :)
I to na tyle. Wszystkim osobom, które się ze mną wymieniły, bardzo serdecznie dziękuję. ♥ A Wy, znacie którąś z tych książek? Jeśli tak, dajcie znać, co o niej sądzicie! ;)

7 komentarzy:

  1. Super wymiana.Muszę kiedyś wziąć w takiej udział.
    Pozdrawiam.
    czytanestrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, sporo osób bierze udział, więc jest z czego wybierać. :D

      Usuń
  2. Ooo, polowałam na "Chłopca..." Niech się dobrze czyta ;)
    Ulisses fantastyczny, podobnie jak Mistyfikacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, bardzo mnie to cieszy, że wybrałam dobre książki. :D Dziękuję. :)

      Usuń
  3. Jeszcze żadnej z tych książek nie czytałem, za Cobena mam nadzieję zabrać się jeszcze w tym roku. :)

    Bardzo ciekawa akcja! Może weźmiemy kiedyś udział. :D

    Pozdrawiam jeżowo
    Nikodem z https://zaczytanejeze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda na razie dwie książki Cobena miałam okazję czytać, ale obie były świetne, więc chyba mogę Ci go polecić. :D A akcję bardzo polecam, jest w czym wybierać. <3

      Usuń
  4. Czyli rozumiem, że jesteś kontenta? :)

    OdpowiedzUsuń