7 stycznia 2016

#34 Wyzwanie Kiedyś przeczytam 2016 – stosik nr 1

http://www.lustrorzeczywistosci.pl/2016/01/wyzwanie-kiedys-przeczytam-edycja-2016.html

Wyzwań ciąg dalszy! 

Od czasu opublikowania podsumowania grudnia i roku 2016 skusiłam się na jeszcze kilka wyzwań, to jest kolejnym, do którego zdecydowałam się przystąpić. Nigdy dotąd nie planowałam stosików, zawsze lubiłam spontanicznie wybierać następne książki, ale dla wyzwania może warto ten nawyk zmienić. :)


Bez zbędnego przedłużania, tak oto prezentuje się pierwszy wyzwaniowy stosik:


  1. „Turniej cieni”, Elżbieta Cherezińska [recenzja]
  2. „Pan Mercedes”, Stephen King [recenzja]
  3. „Kraina wódki”, Mo Yan -> zmiana na „Wioskę morderców”, Elisabeth Herrmann [recenzja]
  4. „Ciemno, prawie noc”, Joanna Bator [recenzja]
  5. „Kronika ptaka nakręcacza”, Haruki Murakami [recenzja]
  6. „Jeszcze jeden dzień”, Mitch Albom [recenzja]
  7. „Dracula”, Bram Stoker [recenzja]
  8. „Między światami. Moje życie i niewola w Iranie”, Roxana Saberi [recenzja]
  9. „Buntownik”, Jay Crownover [recenzja]
  10. „Pozdrowienia z Korei. Uczyłam dzieci północnokoreańskich elit”, Suki Kim [recenzja]
  11. „Pora na życie”, Cecelia Ahern [recenzja]
  12. „Wichrowe wzgórza”, Emily Brontë [recenzja]
Są to różne książki – niektóre kurzą się na półce od pół roku, inne od miesiąca. Absolutnym zwycięzcą jest Murakami, który czeka już ponad rok. Nieładnie... Tak czy inaczej, w związku z tym wyzwaniem to te książki będę czytać w najbliższym czasie, a więc ich recenzji wkrótce możecie się spodziewać.

Jak myślicie, na ile taki stos wystarczy? ;)

12 komentarzy:

  1. Polecam Wichrowe Wzgórza i Buntownika :D Życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulitowałam się nad tymi "Wichrowymi...", bo też już ładnych parę miesięcy się kurzą, a aż wstyd nie znać. :D Dziękuję bardzo. :3

      Usuń
  2. Ahern jest przecudowna, zachęcam do sięgnięcia jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, uwielbiam Ahern :3 Czytałam już 4 jej książki, a ostatnio zaopatrzyłam się w kolejne 3, bo daaawno tamte czytałam i zatęskniłam. :D

      Usuń
  3. Czytałam tyko "Dracule". I bardzo miło te lekturę wspominam. :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, bo nastawiam się na dobrą lekturę. Taki klasyk... :D

      Usuń
  4. Wspaniały stos :) Aż Ci zazdroszczę tak cudownych powieści. Trzymam kciuki, by wyzwanie okazało się dla Ciebie przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie zawsze... no, okej, poza paroma wyjątkami... jest dla mnie przyjemnością. :D Mam nadzieję, że szybko go skończę i zgłoszę kolejny. :>

      Usuń
  5. Właśnie zabrałam się za "Draculę" i muszę powiedzieć, że już pierwsze strony zapowiadają coś cudownego. Myślałam, że to będzie coś z przynudnymi opisami, przewleczoną akcją, a się zaskoczyłam. Jednak najpierw muszę skończyć "Wybraną" i jeszcze zdać sesję xD

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dracula" jest niesamowity ;)"Wichrowe wzgórza" też bardzo miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, za "Dracule" od tak dawna mam plan się zabrać! Tylko tak jakoś cały czas go u siebie nie mam...
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. „Pan Mercedes” leży u mnie na półce i czeka na swoją kolej, ale w swoim stosie go jednak nie umieściłam.
    „Dracula” cieszy się ogromną popularnością w wyzwaniu :D Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń